سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ |۲۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 2, 2024
ا

حجت الاسلام والمسلمین پولادی با بیان این که انقلاب اسلامی امانت الهی است، گفت: امروز ایران اسلامی و آینده آن به حضور حداکثری مردم در انتخابات است، این حضور گسترده، تضمین‌کننده انقلاب اسلامی است؛ لذا رسانه‌ها در تحقق این امر مهم بکوشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی روز گذشته در نشست «هم‌اندیشی راهکارهای افزایش مشارکت و حضور حداکثری از نگاه رسانه در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری» که با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در سالن جلسات شهید حاجبی برگزار شد، با بیان اینکه جایگاه و نقش اثرگذار اصحاب رسانه در جوامع، به‌ویژه جامعه‌ اسلامی ایران، بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان، تحت تاثیر هستند لذا بستگی دارد که اصحاب رسانه، افکار عمومی را به چه سمت و سویی هدایت کند.

وی در ادامه افزود: هر کسی در جامعه اسلامی، مسئولیتی را به عهده دارد، امام جماعت، فرماندار و دیگر مسئولان در هر منصبی که هستند، امانتدارند و می‌بایست آن امانت را به خوبی به صاحبش برگرداند و در روز قیامت نیز نسبت به امانتی ک در اختیار داشته است، بازخواست خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تصریح کرد: اصحاب رسانه نیز مانند سایر مسئولان، امانتدار هستند، اگر امانت را به درستی حفظ کردند روز قیامت سربلند خواهند شد و اگر خدایی ناکرده، کوتاهی صورت بگیرد، بهدهمان نسبت در پیشگاه خداوند متعال باید پاسخگو باشند.

پولادی گفت: انقلاب اسلامی ایران که ماحصل تلاش تمام انبیا و ائمه اطهار (ع) و تا حال حاضر که ماها زندگی می‌کنیم، یک امانت بزرگ الهی است و هیچ‌کس حق تعلل و کوتاهی در حفظ و پاسداری از این امانت الهی را ندارد و همگان موظفیم با جان و دل، از این انقلاب ناب محمدی محافظت کنیم.

وی ادامه داد: باید همانند سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید آیت‌الله رئیسی و امثال شهید حججی، جان و دل خود را برای حفظ انقلاب اسلامی ایران بدهیم، شهدا، جان و هستی و آبروی خود را فدای انقلاب اسلامی کردند تا این انقلاب را محافظت کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با بیان اینکه در آستانه دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، دو تکلیف مهم بر عهده داریم، تصریح کرد: تکلیف نخست، حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی می‌باشد، چراکه حضور حداکثری، آبرو و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

پولادی در ادامه تأکید کرد: اولین مؤلفه قدرت یک نظام مردم‌سالاری دینی، مردم و حضور آنان در مواقع مختلف است، لذا باید تمام توان خود را در چند روز باقی‌مانده تا انتخابات ریاست‌جمهوری بکار ببندیم تا خروجی فعالیت‌های اصحاب رسانه، سوق دادن افکار و اذهان عمومی به سمت و سوی مشارکت بالا در پای صندوق‌های رأی باشد.

وی گفت: در این ایام، مطالب منتشرشده توسط رسانه‌ها باید موجب امید آفرینی در بین اقشار مختلف شود و مبادا اقدامات آنان سبب تزلزل در افکار و تضعیف روحیه و دلسردی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تأکید کرد: در چنین شرایطی باید تمام تلاش ما این باشد که رفتار و کردار ما، مردم را به پای صندوق‌های آرا هدایت کند و لبیک به ندای نائب بر حق امام زمان(عج) و ولی امر مسلمین جهان باشد.

پولادی افزود: امروز ایران اسلامی و آینده آن به حضور حداکثری مردم در انتخابات است، این حضور گسترده، تضمین‌کننده انقلاب اسلامی است لذا رسانه‌ها در تحقق این امر مهم بکوشند.

وی، انتخاب اصلح را تکلیف دیگر مردم عنوان کرد و گفت: معرفی شاخصه‌های رئیس‌جمهور اصلح توسط مقام معظم رهبری بیان شده و مردم می‌بایست بر اساس این شاخصه‌ها، رئیس‌جمهور را انتخاب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha